Jak dobrać meble pracownicze?
Każdy pracownik powinien mieć zapewnione komfortowe i swobodne miejsce pracy. Tylko w ten sposób jego wysiłek będzie maksymalnie wydajny i efektywny. W sytuacji, gdy fotel jest niewygodny, biurko niestabilne i małe, a ściany przepuszczają wszelkie odgłosy, ciężko skupić się na pracy. Wybierając więc meble pracownicze powinniśmy kierować się głównie wygodą ich użytkownika. Właśnie dlatego meble powinny być komfortowe i ergonomiczne. Wysokość krzesła i biurka należy dostosować do wzrostu pracownika Dodatkowo, meble powinny pasować do aranżacji przestrzeni biurowej, prezentować się elegancko i stylowo. Podpowiadamy, jakie meble pracownicze wybrać do biura.
Pracownicy biura wiedzą, że swoboda i wygoda znacznie polepszają wyniki pracy. Chodzi o to, że zdecydowaną większość czasu spędzają oni w pozycji siedzącej, pozostając kilka godzin bez ruchu. Chcąc zapewnić swoim pracownikom komfort fizyczny i psychiczny, należy zadbać o odpowiednie meble pracownicze. W ofercie Meblicante znajdziemy wiele różnych modeli, które różnią się między sobą pod względem kolorystycznym, formalnym oraz cenowym. Każdy znajdzie tu coś do swojego biura.
Co zrobić przed zakupami?
Zanim zaczniemy kupować poszczególne meble do biura, musimy najpierw zaplanować aranżację całego pomieszczenia. Najlepiej będzie, jak stworzymy projekt, który dokładnie pokaże nam ile mebli trzeba będzie zakupić oraz w jakich wymiarach. Należy mieć na uwadze fakt, że małe meble umieszczone na ciasnej przestrzeni będą prezentowały się przytłaczająco oraz zaburzą swobodną komunikację wewnątrz pomieszczenia. Nikt nie chce przeciskać się między biurkami do swojego stanowiska pracy. Równie ważne jest to, aby pod uwagę wziąć charakter pracy, do jakiej meble będą wykorzystywane. Chodzi o to, żeby meble odpowiadały randze i profilowi firmy. Kancelaria prawnicza czy firma podkreślająca tradycję powinna wyposażyć się w bardziej klasyczne i eleganckie meble, podczas gdy dynamiczne młode zespoły, działające w branży internetowej mogą pozwolić sobie na nieco więcej ekstrawagancji. W końcu zarówno aranżacją wnętrza naszego biura, jaki i meblami, możemy budzić odpowiednie skojarzenia w potencjalnym kliencie.
Hierarchizowanie meblami
W sytuacji, gdy dana firma jest rozbudowana i zorganizowana hierarchicznie, możemy użyć mebli pracowniczych, aby określić status poszczególnych pracowników. W ofercie Meblicante zajdziemy cały szereg mebli pracowniczych, które różnią się między sobą designem oraz ceną. Możemy zaopatrzyć się w popularne boksy z najprostszym wyposażeniem, co jest popularnym rozwiązaniem w przestrzeniach biurowych typu open space. Kolejną możliwością jest zastosowanie mebli modułowych, dzięki którym można urządzić niewielkie biura dla kilku pracowników wyższego szczebla bądź jednego zespołu. Na koniec należy wspomnieć o drogich i designerskich meblach gabinetowych, przeznaczonych do pokojów dyrektorów oraz prezesów. Tego rodzaju meble wykonywane są z reguły z drogich skór i drewna wysokiej jakości.