wyposażenie biurowe

  • Profim - szeroka oferta mebli biurowych

    W czasie projektowania foteli CLEO pod uwagę brano przede wszystkim zasady ergonomii. Gwarantują one stabilną i bezpieczną pozycję kręgosłupa nawet przy wielogodzinnej pracy, zapewniając w taki sposób wysoki poziom komfortu. Są przy okazji dostępne w wielu różnych wariantach, dzięki czemu każdy użytkownik może wybrać wśród nich coś dla siebie odpowiedniego. Fotel dostępny jest zarówno w formie krzesła konferencyjnego na nóżkach jak i w wersji obrotowej, z wysokim lub...
    więcej...

  • Jak atrakcyjnie urządzić biuro?

    Istnieje przynajmniej kilka zasad, których warto przestrzegać, jeśli zależy nam na tym, aby nasze biuro charakteryzowało się naprawdę atrakcyjnym wyglądem. Na pierwszy plan wysuwa się to, że zawsze należy brać pod uwagę nie tylko własne upodobania, ale i branżę, w obrębie której się funkcjonuje, nie bez znaczenia jest jednak i to, że biuro, nawet najbardziej eleganckie, nie ma rzeczywistej wartości, jeśli nie charakteryzuje się tak wygodą, jak i funkcjonalnością. Warto...
    więcej...

  • Przegląd cech dobrych mebli biurowych

    Ilekroć zastanawiamy się nad wyborem mebli biurowych mamy świadomość tego, że kluczem do sukcesu będzie w takim przypadku odnalezienie kompromisu występującego pomiędzy naszymi indywidualnymi potrzebami, charakterem wykonywanej przez nas pracy oraz preferowanym przez nas stylem. Od mebli oczekuje się funkcjonalności, komfortu, dopasowania do przestrzeni, w której się znajdą oraz praktyczności, nie bez znaczenia wydaje się jednak również ergonomia i to nawet pomimo tego, że...
    więcej...

  • O czym pamiętać, gdy komponujemy ze sobą meble biurowe?

    Typowa dla mebli biurowych znaczna rozpiętość cenowa sprawia, że to, ile należy za nie zapłacić staje się pierwszym problemem pojawiającym się podczas dokonywania ich wyboru. Zdania na ten temat są podzielone, nie można jednak nie zauważyć tego, że rośnie liczba przedsiębiorców przekonanych o tym, że czasem warto jest zapłacić więcej, jeśli ma się gwarancję, że meble biurowe będą solidne i wysokiej klasy, a tym samym posłużą pracownikom przez znacznie dłuższy...
    więcej...

  • PROFim - producent mebli biurowych

    Firma Profim istnieje na rynku już od bardzo długiego czasu i aktualnie cieszy się pozycją jednego z najważniejszych producentów mebli biurowych w całej Europie. Tak wielki sukces został odniesiony wyłącznie dzięki ciężkiej pracy oraz konsekwentnie realizowanej polityce firmy. Jej produkty już od ponad 20 lat podbijają serca klientów w wielu różnych krajach dzięki wysokiej jakości wykonania, dbałości o szczegóły oraz ergonomii; wszystkie odznaczają się również...
    więcej...

  • Pomysły na wyposażenie gabinetu

    Choć atrakcyjny gabinet jest w stanie zagwarantować nam sukces, musimy liczyć się z tym, że stworzenie przestrzeni budzącej podziw wiąże się z pewnymi kosztami. Najpoważniejsze związane są z zakupem mebli biurowych, te bowiem mogą kosztować nawet kilkanaście tysięcy złotych. Wysoka cena nie jest tu zresztą wcale dziełem przypadku, nie powinniśmy bowiem zapominać o tym, że do ich produkcji wykorzystywane są wysokiej klasy materiały, a i ich projekty są owocem pracy osób...
    więcej...

  • O czym pamiętać planując wystrój biura?

    Przygotowując się do wyboru mebli biurowych musimy mieć świadomość tego, że nie zawsze jest on prosty. Problemy piętrzą się niemal na każdym kroku, a jeden z najpoważniejszych związany jest z tym, że często nie mamy pojęcia, ile powinien kosztować nas tego rodzaju zakup. Zdania są podzielone. Często możemy usłyszeć o tym, że warto zwracać się przede wszystkim ku rozwiązaniom z górnej póki cenowej. Owszem, są one drogie, ale jednocześnie charakteryzuje je...
    więcej...

  • Na co zwracać uwagę wybierając meble do biura?

    Gdy urządzamy biuro, możemy pozwolić sobie na pewną dowolność. Nie zapominajmy jednak, że istnieje przynajmniej kilka zasad, których przestrzeganie leży w naszym najlepiej pojmowanym własnym interesie. Na pierwszy plan wysuwa się to, że styl biura powinien być dopasowany do branży, którą wspomniane biuro reprezentuje, nie bez znaczenia jest jednak i to, że powinno być nie tylko atrakcyjne wizualne, ale również wygodne i maksymalnie funkcjonalne. Warto pamiętać i o tym, że...
    więcej...

  • Czy tanie fotele biurowe to dobre rozwiązanie dla Twojej firmy?

    Nie każdy zdaje sobie z tego sprawę, ale zakup foteli do naszej firmy to naprawdę bardzo istotna kwestia. Mają one realny wpływ nie tylko na wygodę pracy naszych pracowników, ale również na ich zdrowie oraz na wydajność ich pracy. Żaden z pracodawców nie lubi, gdy pracownik zmuszony jest do korzystania z L4, zależy mu też na tym, by pracownicy pracowali jak najlepiej – w takim wypadku warto zainwestować w fotele odpowiedniej klasy, które im w tym pomogą. Odpowiadając...
    więcej...

  • Wybieramy oświetlenie do biura

    Praca w biurze byłaby niemożliwa, gdyby nie światło zapewniające widoczność. Jest to podstawowy element każdego wnętrza biurowego. Dobrze dobrane oświetlenie wpływa pozytywnie na samopoczucie i koncentrację pracowników oraz wydajność ich pracy. Warto również podkreślić, że stosując nowoczesne źródła światła zredukujemy wydatki na energię. Pamiętajmy również, że projektując oświetlenie biurowe, trzeba mieć na uwadze obowiązujące przepisy i normy...
    więcej...

  • Jaki fotel do biura? Nasz ranking fotelów stacjonarnych

    Osoby prowadzące biuro stacjonarne muszą mieć zapewniony komfort pracy. Krzesła obrotowe/stacjonarne są niemal podstawą każdego stanowiska pracy i tuż po remoncie biura zazwyczaj kupuje się je jako pierwsze. Dziś przedstawiamy Wam nasz ranking foteli, które kosztują powyżej 500 złotych, lecz gwarantują niesamowity komfort pracy. Miejsce 3: Orlando Wood Steel Stacjonarny fotel za 586 złotych. Czym się wyróżnia? Jest przede wszystkim bardzo stabilny, zaś oparcia nie...
    więcej...

  • Biuro w domu

    Osoby pracujące w domu często narzekają na swój styl życia. Choć nie muszą prowadzić żadnego biura po latach dochodzą do wniosku, że przebywanie ciągle w tym samym miejscu może znudzić i doprowadzić do braku motywacji. Wielu z nich decyduje się na stworzenie prawdziwego biura, które nie tylko doda prestiżu aktualnemu zajęciu, lecz będzie też miejscem do przyjmowania klientów. Elegancja podwyższa status społeczny W każdym biurze powinny się znajdować krzesła dla...
    więcej...

  • Wybór krzesła biurowego – jak podejść do zakupu, by później nie żałować?

    Wybór odpowiedniego fotela biurowego nie jest łatwy. Przed nami otwiera się naprawdę ogromny wybór, wiele firm i sklepów oferuje bardzo zróżnicowane modele foteli biurowych w bardzo zróżnicowanych cenach. Jak podjeść do zakupu, określić swoje wymagania, a także, na co zwracać szczególną uwagę podczas zakupu fotela biurowego? Na te, i inne pytania, odpowiemy w dzisiejszym materiale. Fotele biurowe są potrzebne obecnie coraz większej rzeszy osób. Chociaż wiele biur cały...
    więcej...

  • Jak wybrać idealne krzesło?

    Prawdopodobnie bardzo wielu z nas nie zdaje sobie do końca sprawy z tego, na czym powinno polegać wybieranie rzeczywiście idealnego dla siebie krzesła. Istnieje obecnie wiele różnych odmian takich mebli – między innymi krzesła kawiarniane, laboratoryjne czy też przemysłowe – w przypadku których trzeba zwracać uwagę na zupełnie odmienne parametry techniczne; nie bez znaczenia jest również ich cena. Większość ludzi nie przejmuje się jednak tym, jaki wpływ może...
    więcej...

  • Jak urządzić biuro - poradnik, część 2

    Jak już wspomnieliśmy w pierwszej części poradnika odpowiednia aranżacja przestrzeni biurowej jest niezwykle istotna z punktu widzenia komfortu pracowników oraz wydajności pracy. Pracownik, który dobrze czuje się w swoim miejscu pracy, staje się bardziej efektywny. Z kolei niewłaściwe urządzenie biura może generować wiele negatywnych skutków takich, jak choroby, a przede wszystkim schorzenia kręgosłupa, zmęczenie czy wrastająca absencja w pracy. Na jakie czynniki zwrócić...
    więcej...

  • Jak urządzić biuro - poradnik, część 1

    Efektywność pracy zależy od wielu czynników. Odpowiednio urządzone biuro jest z pewnością jednym z nich. To od sposobu aranżacji wnętrza zależy przecież, jak się w nim czujemy. W naszym poradniku przygotowaliśmy wskazówki dotyczące właściwego wyposażenia i organizacji miejsca pracy. W pierwszej części omówimy więc najważniejsze aspekty urządzania pomieszczeń biurowych, czyli dobór wyposażenia i mebli.  Wybór mebli biurowych Z punktu widzenia działalności...
    więcej...

  • Jak wybrać krzesło biurowe? Czy musi być to droga inwestycja?

    Krzesła biurowe nie zawsze należą do tanich. Gdy wymagamy od nich wiele, okazuje się, że wymagania te spełniają jedynie modele, których kosz wynosi przynajmniej kilka tysięcy złotych – to jednak często za dużo dla osób, które szukają fotela do zwykłe, biurowej pracy na home office. Jak więc wybrać fotel biurowy i nie przepłacić? Tani fotel biurowy – czy to ma sens? Jak najbardziej tak, jednak głównie w sytuacji, w której mamy stosunkowo niewielkie, lub...
    więcej...

  • Rola mat podłogowych w biurach

    Krzesła biurowe są podstawą w profesjonalnych miejscach pracy i biurach domowych. Jeśli dopiero tworzymy przestrzeń swojego biura, możemy się zastanawiać, czy maty są konieczną inwestycją. Niezależnie od tego, czy projektujemy przestrzeń dla zespołu składającego się z dwóch, czy z 200 osób, maty biurowe zapewniają niezbędną ochronę podłogi i komfort przy minimalistycznym, bardzo dyskretnym designie. Dlaczego warto używać maty biurowe pod krzesła? Maty pod...
    więcej...

  • Najważniejsze elementy w projektowaniu idealnej poczekalni

    Jako właściciel biura z pewnością zastanawiasz się, jak zaprojektować każde pomieszczenie, by dobrze spełniało swoje funkcje. Konfiguracja mebli do poczekalni to jedna z tych rzeczy, które wymagają dobrego zaplanowania. Niezależnie od tego, czy prowadzisz biuro, czy gabinet lekarski, Twoi klienci będą oczekiwali przytulnej poczekalni. Zapewne chcesz mieć pewność, że klienci nie będą mieli nic przeciwko oczekiwaniu nawet przez dłuższą chwilę. Uzyskasz ją tworząc...
    więcej...

  • 4 najważniejsze powody, dla których potrzebujesz podnóżka?

    Kupując ergonomiczne krzesło, regulowane biurko lub pełną ergonomiczną konfigurację mebli biurowych, można łatwo skoncentrować się wyłącznie na plecach, barkach i szyi, a zupełnie przeoczyć nogi i stopy. Tymczasem, jeśli nasze stopy i nogi nie są odpowiednio podparte, może to spowodować kłopoty z krążeniem krwi, a co za tym idzie, długotrwałe problemy zdrowotne. Dlatego zalecamy, aby dobrać odpowiedni podnóżek, pasujący do naszego ergonomicznego krzesła. Przez długi...
    więcej...

  • Wybór odpowiedniego ergonomicznego krzesła biurowego

    Praca w biurze zazwyczaj wymaga spędzania dużej ilości czasu w fotelu biurowym – w pozycji, która niezbyt korzystnie wpływa na nasz kręgosłup. Aby uniknąć wszelkich dolegliwości związanych z obciążeniami kręgosłupa np. bólu kręgosłupa, głowy czy karku warto zadbać o odpowiedni ergonomiczny fotel biurowy, który wspiera dolną część pleców i pozwala zachowywać cały czas dobrą postawę. Istnieje wiele rodzajów ergonomicznych krzeseł przewidzianych do użytku...
    więcej...

  • Jakie powinno być idealne krzesło konferencyjne?

    Jest niezbędne w biurach, na uczelni, w obiektach szkoleniowych. Powinno być funkcjonalne i wygodne. Dobrze, jeśli wpisuje się w estetykę danego pomieszczenia. Mowa o krześle konferencyjnym. Przedstawiamy dziś kilka modeli tego rodzaju krzeseł, które z pewnością warto rozważyć urządzając salę konferencyjną. Krzesło konferencyjne Conect II Arm Nie ma nic gorszego, niż niewygodne krzesło konferencyjne, w którym musimy spędzić kilka godzin podczas spotkania firmowego...
    więcej...

  • Jaki rodzaj lamp sprawdzi się w biurze?

    To właśnie w pracy spędzamy zasadniczą część dnia, dlatego odpowiednie oświetlenie stanowiska gwarantuje lepszą jakość, wydajność oraz komfort. Pracodawcy są zobowiązani zapewnić właściwe oświetlenie pomieszczeń biurowych tak, aby spełniało ono wymagania związane z natężeniem oświetlenia oraz podstawowe potrzeby każdego użytkownika. Chodzi więc o takie aspekty, jak wygoda widzenia, wydolność wzrokowa i bezpieczeństwo. Wzrok to w końcu nie tylko jeden z...
    więcej...

  • Jaki kosz na śmieci wybrać do biura?

    Praca w biurze nie może obyć się bez kosza na śmieci. W ciągu całego dnia przez ręce pracowników przewijają się tony papierów, które trzeba posegregować lub wyrzucić i właśnie dlatego przy każdym stanowisku pracy powinien znajdować się praktyczny kosz na papier. Warto wybierać te przedmioty wykonane z trwałych materiałów, które będą łatwe w utrzymaniu w czystości. W końcu chodzi o to, żeby kosz posłużył nam przez dłuższy okres czasu. Kosz na śmieci raczej...
    więcej...

  • Dobór akcesoriów biurowych

    Przestrzeń biurowa powinna sprzyjać komfortowej i wydajnej pracy. Tworząc miejsce dla swoich pracowników, warto zadbać o to, aby czuli się w niej swobodnie i wygodnie. Praca w bezosobowych boksach, w których nie ma żadnych praktycznych, czy dekoracyjnych elementów, może szybko doprowadzić do spadku wydajności pracownika. Po pewnym czasie zacznie on niechętnie wykonywać swoje obowiązki. Właściwie dobrane akcesoria biurowe pozwolą stworzyć przestrzeń sprzyjającej...
    więcej...