wyposażenie biurowe

  • Wybieramy oświetlenie do biura

    Praca w biurze byłaby niemożliwa, gdyby nie światło zapewniające widoczność. Jest to podstawowy element każdego wnętrza biurowego. Dobrze dobrane oświetlenie wpływa pozytywnie na samopoczucie i koncentrację pracowników oraz wydajność ich pracy. Warto również podkreślić, że stosując nowoczesne źródła światła zredukujemy wydatki na energię. Pamiętajmy również, że projektując oświetlenie biurowe, trzeba mieć na uwadze obowiązujące przepisy i normy...
    więcej...

  • Jak urządzić biuro - poradnik, część 2

    Jak już wspomnieliśmy w pierwszej części poradnika odpowiednia aranżacja przestrzeni biurowej jest niezwykle istotna z punktu widzenia komfortu pracowników oraz wydajności pracy. Pracownik, który dobrze czuje się w swoim miejscu pracy, staje się bardziej efektywny. Z kolei niewłaściwe urządzenie biura może generować wiele negatywnych skutków takich, jak choroby, a przede wszystkim schorzenia kręgosłupa, zmęczenie czy wrastająca absencja w pracy. Na jakie czynniki zwrócić...
    więcej...

  • Jak urządzić biuro - poradnik, część 1

    Efektywność pracy zależy od wielu czynników. Odpowiednio urządzone biuro jest z pewnością jednym z nich. To od sposobu aranżacji wnętrza zależy przecież, jak się w nim czujemy. W naszym poradniku przygotowaliśmy wskazówki dotyczące właściwego wyposażenia i organizacji miejsca pracy. W pierwszej części omówimy więc najważniejsze aspekty urządzania pomieszczeń biurowych, czyli dobór wyposażenia i mebli.  Wybór mebli biurowych Z punktu widzenia działalności...
    więcej...

  • Jak wybrać krzesło biurowe? Czy musi być to droga inwestycja?

    Krzesła biurowe nie zawsze należą do tanich. Gdy wymagamy od nich wiele, okazuje się, że wymagania te spełniają jedynie modele, których kosz wynosi przynajmniej kilka tysięcy złotych – to jednak często za dużo dla osób, które szukają fotela do zwykłe, biurowej pracy na home office. Jak więc wybrać fotel biurowy i nie przepłacić? Tani fotel biurowy – czy to ma sens? Jak najbardziej tak, jednak głównie w sytuacji, w której mamy stosunkowo niewielkie, lub...
    więcej...

  • Rola mat podłogowych w biurach

    Krzesła biurowe są podstawą w profesjonalnych miejscach pracy i biurach domowych. Jeśli dopiero tworzymy przestrzeń swojego biura, możemy się zastanawiać, czy maty są konieczną inwestycją. Niezależnie od tego, czy projektujemy przestrzeń dla zespołu składającego się z dwóch, czy z 200 osób, maty biurowe zapewniają niezbędną ochronę podłogi i komfort przy minimalistycznym, bardzo dyskretnym designie. Dlaczego warto używać maty biurowe pod krzesła? Maty pod...
    więcej...

  • Najważniejsze elementy w projektowaniu idealnej poczekalni

    Jako właściciel biura z pewnością zastanawiasz się, jak zaprojektować każde pomieszczenie, by dobrze spełniało swoje funkcje. Konfiguracja mebli do poczekalni to jedna z tych rzeczy, które wymagają dobrego zaplanowania. Niezależnie od tego, czy prowadzisz biuro, czy gabinet lekarski, Twoi klienci będą oczekiwali przytulnej poczekalni. Zapewne chcesz mieć pewność, że klienci nie będą mieli nic przeciwko oczekiwaniu nawet przez dłuższą chwilę. Uzyskasz ją tworząc...
    więcej...

  • 4 najważniejsze powody, dla których potrzebujesz podnóżka?

    Kupując ergonomiczne krzesło, regulowane biurko lub pełną ergonomiczną konfigurację mebli biurowych, można łatwo skoncentrować się wyłącznie na plecach, barkach i szyi, a zupełnie przeoczyć nogi i stopy. Tymczasem, jeśli nasze stopy i nogi nie są odpowiednio podparte, może to spowodować kłopoty z krążeniem krwi, a co za tym idzie, długotrwałe problemy zdrowotne. Dlatego zalecamy, aby dobrać odpowiedni podnóżek, pasujący do naszego ergonomicznego krzesła. Przez długi...
    więcej...

  • Wybór odpowiedniego ergonomicznego krzesła biurowego

    Praca w biurze zazwyczaj wymaga spędzania dużej ilości czasu w fotelu biurowym – w pozycji, która niezbyt korzystnie wpływa na nasz kręgosłup. Aby uniknąć wszelkich dolegliwości związanych z obciążeniami kręgosłupa np. bólu kręgosłupa, głowy czy karku warto zadbać o odpowiedni ergonomiczny fotel biurowy, który wspiera dolną część pleców i pozwala zachowywać cały czas dobrą postawę. Istnieje wiele rodzajów ergonomicznych krzeseł przewidzianych do użytku...
    więcej...

  • Jakie powinno być idealne krzesło konferencyjne?

    Jest niezbędne w biurach, na uczelni, w obiektach szkoleniowych. Powinno być funkcjonalne i wygodne. Dobrze, jeśli wpisuje się w estetykę danego pomieszczenia. Mowa o krześle konferencyjnym. Przedstawiamy dziś kilka modeli tego rodzaju krzeseł, które z pewnością warto rozważyć urządzając salę konferencyjną. Krzesło konferencyjne Conect II Arm Nie ma nic gorszego, niż niewygodne krzesło konferencyjne, w którym musimy spędzić kilka godzin podczas spotkania firmowego...
    więcej...

  • Jaki rodzaj lamp sprawdzi się w biurze?

    To właśnie w pracy spędzamy zasadniczą część dnia, dlatego odpowiednie oświetlenie stanowiska gwarantuje lepszą jakość, wydajność oraz komfort. Pracodawcy są zobowiązani zapewnić właściwe oświetlenie pomieszczeń biurowych tak, aby spełniało ono wymagania związane z natężeniem oświetlenia oraz podstawowe potrzeby każdego użytkownika. Chodzi więc o takie aspekty, jak wygoda widzenia, wydolność wzrokowa i bezpieczeństwo. Wzrok to w końcu nie tylko jeden z...
    więcej...

  • Jaki kosz na śmieci wybrać do biura?

    Praca w biurze nie może obyć się bez kosza na śmieci. W ciągu całego dnia przez ręce pracowników przewijają się tony papierów, które trzeba posegregować lub wyrzucić i właśnie dlatego przy każdym stanowisku pracy powinien znajdować się praktyczny kosz na papier. Warto wybierać te przedmioty wykonane z trwałych materiałów, które będą łatwe w utrzymaniu w czystości. W końcu chodzi o to, żeby kosz posłużył nam przez dłuższy okres czasu. Kosz na śmieci raczej...
    więcej...

  • Dobór akcesoriów biurowych

    Przestrzeń biurowa powinna sprzyjać komfortowej i wydajnej pracy. Tworząc miejsce dla swoich pracowników, warto zadbać o to, aby czuli się w niej swobodnie i wygodnie. Praca w bezosobowych boksach, w których nie ma żadnych praktycznych, czy dekoracyjnych elementów, może szybko doprowadzić do spadku wydajności pracownika. Po pewnym czasie zacznie on niechętnie wykonywać swoje obowiązki. Właściwie dobrane akcesoria biurowe pozwolą stworzyć przestrzeń sprzyjającej...
    więcej...